Daily Archives: mars 1, 2011

Prioriteringer

Brasiliansk voksing. En av de mest ubehagelige dagligdagse situasjonene man kan havne i?

Ja, det trodde jeg ihvertfall. Selv om jeg ikke synes det er noe spesielt pinlig å ligge der, så kan jeg jo ikke si at jeg synes det er så spesielt gøy.

Da jeg var til brasiliansk voks tidligere i dag og lå der og sprikte mens en vilt fremmed dame var travelt opptatt mellom beina mine hadde jeg merkelig nok en ganske grei hvilepuls. Men det sekundet hun begynte å snakke karriere og tok opp det frykteligste fryktelige spørsmålet i hele verden… Da begynte jeg å få hetta.

«Hva er planen etter studiene da?»

Ærlig talt, jeg kan kjenne pulsen øke og svetten piple så snart noen bare tenker på å stille det spørsmålet. Det er det vanskeligste spørsmålet i verden, men det er også et av de vanligste spørsmålene i verden.

Herregud jeg får fikse opp i prioriteringene mine, det der kan jo ikke være normalt?

Distraksjon.

Jeg våknet i går fra en merkelig drøm. Jeg drømte at en kvinnelig felles bekjent av meg og CR hadde skrevet noe veldig seksuelt på veggen hans på Facebook, og at jeg ble kjempesjalu.

Hele dagen gikk jeg og funderte på hvorfor jeg hadde tatt det så tungt. Har jeg begynt å få noe mer enn vennskapelige følelser for han? Tviler på det. Vil jeg ha et forhold med ham? Et rungende «nei» før jeg en gang var ferdig med å tenke tanken. Kunne det ha noe å gjøre med det at jeg liker å føle meg litt spesiell? Ja, kanskje. Men hvem gjør vel ikke det?

Sånt gikk jeg og tenkte nesten hele dagen, og det gnagde virkelig. Jeg kan jo ikke ha utviklet følelser for ham, jeg ser jo ikke akkurat på han som noen potensiell partner. Så hvorfor plaget det meg sånn? Jeg vil jo holde mine muligheter åpne, selv om jeg kanskje ikke har så store planer om å benytte dem, så hvorfor skulle det gjøre noe om han har sex med andre? Er det bare det at jeg ikke vil ha det gnidd inn? Eller vil jeg på et eller annet egoistist nivå han han for meg selv mens jeg i grunn kan gjøre hva jeg vil?

*ding ding*

Tekstmelding.

«Jeg vil slikke sjokolade av kroppen din.»

Eeeh.. Hva var det jeg satt og tenkte på igjen?